Артритът може да е възможен страничен ефект на някои лекарства срещу рак
Здраве

Артритът може да е възможен страничен ефект на някои лекарства срещу рак

Между 2012 и 2016 г. 13 пациенти, получавали имунотерапия, развиват нов артрит или автоимунни заболявания, и сухи очи

Авторът на изследването д-р Лаура Капели добави: "Не мисля, че някой е особено изненадан от факта, че ревматологичните разстройства могат да бъдат усложнение на лекарствата, които стимулират имунната система."
от ревматологичните заболявания в това проучване може да бъде по-ниска от действителната. Това е така, защото пациентите с лека болка в ставите или тези с вече влошаващо се здравословно състояние може да не са били насочвани към ревматологична клиника за техните симптоми.

Cappelli заключава: "Важно е при претегляне на съотношението риск-полза при предписване на тези лекарства. И е важно хората да са нащрек за симптоми, за да могат да видят ревматолог рано в усилие да предотвратят или ограничат ставните увреждания. "

Констатациите са публикувани в списание

Annals of the Rheumatic Също така прочетете статията на Bel Marra Health: Избягвайте болкоуспокояващи: Най-добрите билкови лекарства за артрит

Pityriasis rosea (обрив за коледни елхи) причини и лечение на кожните заболявания
Недостиг на витамин D при жени в менопауза увеличава риска от метаболитен синдром

Оставете Коментар